Tieto vitamíny a doplnky vám pomôžu pri písaní vašej práce

Tieto vitamíny a doplnky vám pomôžu pri písaní vašej práce

Potrebujete pri písaní záverečnej práce trochu nakopnúť? Tieto vitamíny vám pomôžu.

Zasekli ste sa pri písaní záverečnej práce a nedokážete sa a nič sústrediť? Možno potrebujete pauzu, a možno len váš unavený mozog potrebuje trochu nakopnúť. Nasiahajte po rôznych osvedčených podporných látkach z internetu, ktoré môžu byť často nelegálne a nebezpečné. Skúste niektoré z tých, ktoré zoženiete aj v lekárni.

Ženšen

Táto starobylá ázijská bylinka by nemala chýbať v lekárničke žiadneho študenta. Ženšen pomáha udržovať mozog v dobrej kondícii, no pozitívne pôsobí aj na celkové zdravie celého tela. Ťažko sa píše záverečná práca, keď vás trápi choroba alebo boliestky. Ženšen vás udrží fit.

 

Zohnať ho môžete v rôznych formách. V tabletách, ako tinktúru, olej, ale aj ako cukríky. Je len na vás, ktorá forma vám sadne najviac. Otestujte všetky a následne zostaňte pri tej, ktorej účinky pociťujete najintenzívnejšie.

Ginko  

Ginko nie je len pre zábudlivých dôchodcov. Potrebujete, aby váš mozog pracoval naplno? Doprajte mu trochu Ginka. Jednoduchšie si spomeniete na teoretické postupy, no pomôže vám aj pri učení sa na skúšky, a samozrejme, aj pri spomínaní si na učivo počas samotnej skúšky.

Zelený čaj

Zelený čaj nie je len plný antioxidantov. Blahodarne pôsobí aj na náš mozog, udrží nás v pohode, no bdelých a neobsahuje toľko kofeínu ako čierny čaj. Dajte si však pozor na jeho kvalitu. Kupujte si len sypaný čaj a ideálne s čo najväčšími lístkami. Tak spoznáte, že je čaj kvalitný.  

Vitamíny B

Celý B-complex je pre ľudské telo mimoriadne dôležitý, rovnako nám však pomáha aj pri zachovaní dobrej nálady, psychického zdravia a sústredenie sa. Práve tieto tri veci nám počas vysokej školy najviac chýbajú.

Pozor na kávu

Káva je skvelý nakopávač, no väčšina ľudí ju používa zle. Po káve sa treba hodinku prespať, až potom má potrebné účinky. Avšak, po káve môžete cítiť silnú úzkosť, strach a paniku. Umocňuje totiž vaše negatívne myšlienky. Preto si ju vychutnajte radšej vo chvíli, keď nie ste v strese.